سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هزاران سؤال

93717
نظر

بنده خدا میگفت: 20 سال در سازمان تبلیغات، دفتر تبلیغات، راهیان نور و ... کار کردم. به خیال اینکه دارم کار فرهنگی میکنم دلخوش بودم، تا اینکه سردار فضلی کفت: دفتر شما دیگر تعطیلمیشود و همه کارها به سازمان دیگری سپرده خواهد شد.

الان فلافلی زده بود. بعد از بیست سال کار فرهنگی!

چرا چون مسئولان به فکر کسی نیستند و فقط از علاقه مندان به فرهنگ استفاده میکنند تا برای کارهای خود، آمار و گزارش بدهند. شغل خودشان سر جای خودش است و حقوق خوبی میگیرند. این وسط، افرادی مانند شخصی که گفتم، سالها ساعتی کار میکنند. به خیال کار فرهنگی یا به امید استخدام.

اما توجه داشته باشید وقتی مسئولان و فرزندانشان، کار ثابت و خوب دارند، عمر خود را برای اینها بیهوده تلف نکنید.

این بنده خدا اگر برای خودش کار میکرد الان وضع بهتری داشت.

نگذارید به اسم خدا و پیغمبر و شهدا و انقلاب، عمرتان را بسوزانند. 

این میانه هستند افرادی که به علت داشتن ژن خوب و پدر نفوذدار و ... یک ساعت هم بیکار نمی مانند. آرمان های انقلاب به فراموشی سپرده شده. دیگر پدر زن، داماد باطری سازش را کارمند حوزه میکند بدون اینکه یک ذره هم ناراحت باشد که بفهمند پارتی بازی شده است. یا فلان سردار رده بالای سپاه، همه بستگان حتی آیینه شمعدان فروش را وارد سپاه میکند تا حقوق ثابت و بیمه داشته باشند، و اصلا برایش مهم نیست یا خبر ندارد که او از زیر تا بالای نظام را فحش میدهد. 

نظام از ارمانهای اول انقلاب فاصله گرفته است. غیرتمندان برای اسلام به سوریه می روند در حالی که خادم حرم و ... هستند؛ اما مگر نه این بوده که سالها به عده ای حقوق خوب داده اند تا نظامی شوند و این جور مواقع استفاده شوند

صلوات